همه چی آرومه..
معمار کویر
معماری گمشده این عصر است ...دریابش...
 
همه چی آرومه ...من چقدر راحتم...چشامو میبندم چرتمو میزنم....تو داری درس میدی...از نگات معلومه...صداتم آرومه ،لالایی می مونه!
تشنه ی نمرتـــــــــم...من و تو شادم کن...من و با چند نمره تو خودت پاسم کن
بگو این آرامش تا ابد پابرجاست....حالا که حضورم تو کلاست پیدااااااااااااااس :دی

همه چی آرومه من تا الان خوابم.... به دفه میبینم تو رو بالا سرم....تو من و میندازی از چشات معلومه ....من چقدر بدبختم همه چی داغونه همه چی داغونه!!

bps89.mihanblog.com/



نظرات شما عزیزان:

Vorujak
ساعت1:18---27 آبان 1390
che axse tupi dare ! kash az khanuma ham migereftan bishtar mikhandidim
پاسخ:؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:متفرقه,
ارسال توسط آتنا